5.3.2014

Materialismionnea

Kun nyt kerran Nykissä ollaan, niin pitäähän sitä edes vähän shoppailla, vai? Eilen olin tosiaan aika huonossa kunnossa flunssan ja kuumeen takia, joten tehtiin vain pieni kierros Bloomingdale'silla ja Sephorassa ennen kuin palattiin hotellille. Ja pari ihanaa juttua tarttui mukaankin...

Ensinnäkin, mun huomenlahja. J valitsi helpoimman vaihtoehdon ja antoi mun itse valita, mitä halusin. Ja tämä vei mun sydämen saman tien...


Rebecca Minkoffin MAB Tote laivastonsinisenä. Merkki on mulle aivan uusi, mutta kuulemma täällä todella suosittu. Tilava ja jämäkkä nahkalaukku pääsee mulla ihan päivittäiseen käyttöön Suomessa, kunhan olen ehtinyt käsitellä sen kosteussuojalla. Sininen väri passaa yhteen vaikka minkä muiden värien kanssa, ja tuo kivasti väriä eri asuihin. Ison taskun lisäksi tuossa on sisälläkin mukavasti pieniä taskuja, joihin saa kaiken irtosälän laukun pohjalta pyörimästä. Kaiken kaikkiaan nappi yhdistelmä käytännöllisyyttä ja kauneutta. ♥


Muita eilisiä ostoksia olivat Marc Jacobsin Daisy-hajuvesi ja sen kylkiäisenä saadut meikkipussi ja pieni kasa muita tuoksu- ja voidenäytteitä joita myyjä mulle laittoi mukaan kuultuaan, että olen häämatkalla. Urban Decayn Naked-luomiväripalettia olen himoinnut jo ties kuinka pitkään, ja nyt se sitten tuli vastaan ihan livenäkin. En ole halunnut tilata tuota netin kautta, sillä halusin tehdä ostopäätöksen vasta nähtyäni tuotteen itse. Saatiin myös Bloomingdale'silta pieni ja söpö kangaskassi sekä kynttilä kaupanpäällisinä, kun käytettiin liikkeeseen yhteensä yli 300 dollaria.

Tänään toteutettiinkin sitten yksi mun bucket listin jutuista, kun käytiin vihdoin siellä American Museum of Natural Historyssa. Lisäksi kierreltiin taas Central Parkissa parin kilometrin verran ja nyt löhöillään hotellihuoneessa ja katsotaan Top Gearia... saa nähdä mitä vielä keksitään tähän illan päälle.

2 kommenttia:

Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita :) Kaikki asialliset viestit julkaistaan.